reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Kováč

Matej Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Minimalista, milovník jazykov, študujem v Anglicku. Zoznam autorových rubrík:  ZaujímavostiSvet je už raz taký...Moje cestySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

A ide sa študovať do Anglicka...

Matej Kováč

A ide sa študovať do Anglicka...

Už ani nie o týždeň letím do Anglicka, kde strávim s výnimkou niekoľkých mesiacov nasledujúce 4 roky. Do Anglicka som sa rozhodol ísť študovať veľmi náhle a zrazu, keď mi jedna kamarátka písala na istej sociálnej sieti, že si dala prihlášku na niekoľko univerzít v Spojenom kráľovstve. Tak som sa v októbri rozhodol, že sa tam pokúsim dostať aj ja.

  • 8. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 598x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu